søndag 6. juni 2010

Søndag og ny kosedag.

I dag har jeg kosa meg masse sammen med familien.
Var hos bestemor og bestefar i Tellusveien og grillet, der var også tante Cate og onkel Geir. Tante Cate har stoooor mage, for hun skal ha baby snart. Den magen var kjempegod å ligge å sove på!



Kosa masse med onkel Geir også. Deilig å ligge i sofaen sammen med "gutta Boys" og nyte livet!



Når vi kom hjem så fikk vi besøk av tante Svanhild og Troy. Troy er en voksen hund så han vil ikke leke han.....men jeg tror han likte meg.
Senere på kvelden kom bestekompisen min Santo, DA fikk jeg leke og det var kjempekjekt.
Nå må jeg sove, for i morra tidlig kommer Santo og skal være med oss mens tante og onkel er i byen. Gleder meg masse, for da får jeg leike enda mere, og kanskje plage han litt tjhi.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar