torsdag 24. juni 2010

Har vært med doktordama i dag jeg.....

I dag har jeg vært hos doktordama.
Hun skulle gi meg vaksine sånn at jeg ikke blir syk, også ville
mamma at hun skulle ID-merke meg i tilfelle jeg "rota meg bort".....jeg har da ikke tenkt meg noen steder da hehe


Her sitter jeg å lurer på hva dama holder på med....


Ho var veldig snill, klappa meg og kosa med meg.


Så begynte hun å undersøke meg.....


HELE meg.....


Hva skal du nå da?????


ååååå kjedelig å vente :-(


AAAAAUUUUUU, dette var kjempevondt!!!!! Jeg gråt masse :-(


Men det gikk fort over når jeg fikk godteri av henne etterpå =)

Har du vært hos doktordama noen gang?

2 kommentarer:

  1. Å så flink du er broremann! I vil ikke ha aua!

    SvarSlett
  2. Tusen takk søster <3
    Men er ikke aua lenger no, var bare med det samme.
    Også fikk jeg godteri etterpå ;-)

    SvarSlett