lørdag 5. juni 2010

Kosedag hos bestemor og bestefar!

I dag har jeg vært i byen på besøk hos bestemor og bestefar hele dagen. Mamma og jeg har leka masse i hagen. Jeg sprang uten bånd med stakk ikke av, var kjempeflink. Fikk et kjempestort bein som jeg kosa meg med.











Så kom det plutselig en KJEMPESTOR hund....Han heter Balder. Jeg blei litt redd så jeg prøvde å skremme han bort, men han brydde seg ikke noe om at jeg kjeftet på han. men etter en liten stund ble vi venner =) Jeg satt til og med på ryggen hans. Men han ville ikke leke da fordi han var så gammel. Det synes jeg var kjempekjedelig :-(

2 kommentarer:

  1. I dag har du vært kjempeflink, lille venn. Til og med til å kjøre i bil, selv om det ikke er noe koselig. Nå skal vi kose oss resten av kvelden, du, mamsen og jeg! :)

    - Mia, søster'n <3

    SvarSlett