søndag 27. juni 2010

Jeg er kjempesprek!!!


I dag var mamma, pappa, Mia, Edvard og jeg på Kleivevatnet. Der har jeg ikke vært før. Og gjett om jeg var flink da!!!!
Jeg gikk rundt HELE vannet jeg med disse små fotene mine........
Først gikk jeg litt med bånd, men så fikk jeg springe fritt, men var kjempeflink og holdt meg ved siden av mamma`n min heile tida.


Mamma må ALLTID kose med meg.....sukk....kan vi gå nå snart???


Var kjempespennende nede ved vannet, var NESTEN så jeg hadde lyst å bade,
men mamma hadde bånd på meg da :-( Teit altså....


Jeg vil BAAAAADE!!!!


Masse spennende lukter og smaker der ja, jeg kosa meg ;-)


Luffer bare videre jeg, de andre var så treige jo hehe

Har du vært på Kleivevatnet noen gang?
Hvis ikke så må du gjøre det, der er det kjempefint, jeg skal snart tilbake dit jeg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar