lørdag 5. juni 2010

Hei alle sammen!

Jeg er verdens skjønneste gutt (det sier i alle fall mamma`n min...). Jeg bor på Skjevika, hit flyttet jeg 3.juni 2010. Og jeg har allerede fått mange onkler, tanter og venner. Alle sammen ble kjempeglad i meg med en gang ;-)
Også har jeg fått 3 bestevenner allerede: Den ene heter Santo, vi leker sammen hver dag. Han er litt eldre enn meg så han er veldig flink å passe på meg. Den andre bestevennen min heter Tica, hun er 11 år og er kjempesnill! Og den tredje bestevennen min heter Majika og er faktisk søstra mi! Hun har flyttet hjem til Tica, og det er så kjekt for da kan vi treffes ofte!!!
Nå sier mamma at jeg må legge meg for det er natta.
Men jeg skal blogge masse så dere får lese om meg og det morsomme livet mitt!
Suss til alle sammen fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar