tirsdag 20. juli 2010

blogge litt igjen...

Hei alle sammen.
Nå er det kjempelenge siden jeg har blogget, for mamma`n min har ikke orket å gjøre det :-(
Vi har feriegjester og det er kjempekjekt, jeg får masse oppmerksomhet.
I stede for å skrive så masse så legger heller mamma ut masse bilder av noe av det jeg har gjort på den siste uka.

Vi har selvfølgelig vært på tur på Kleivevatnet, der sprang Kris og jeg og kosa oss=)


Jeg ELSKER å rulle meg i myra.... det dumme er at jeg må dusje når jeg kommer hjem :-(


Kris har kjærlighet på pinne, jeg vil også ha.....


Leker gjemsel....ingen ser meg nå vel?


Kris og jeg leika med ball, jeg NEKTER å slippe hehe


Kjempekjekt å leike med Kris!


John Andrè leika også med meg. Gjett hvem som var sterkest da? hihi


Koser meg på fanget til Kenneth, han er kjempesnill!!


Her har Kenneth og jeg en dyp samtale =)


Kenneth og jeg lå på plena og kosa oss også <3


Kris var kjempeflink å gå tur med meg!


Så kom kompisen min Santo på besøk, da tok vi oss en liten hvil i stolen =)

1 kommentar:

  1. På det fjerde bildet ser jeg ingen, hva er vitsen med det? Hehe :D

    SvarSlett