torsdag 29. juli 2010

stakkars vennen min....

I dag var jeg, mamma, tante og Troy på kleivevatnet. Der møtte vi Edvard og Victor. Troy og Victor hadde ikke møttes før så de krangla litt, men så ble de venner igjen etterpå.
men når vi kom hjem så oppdaga mamma at krangelen mellom Victor og Troy hadde gått litt for hardt for seg, Troy hadde åpent sår i armhula/brystet.
Så jeg ble med kameraten min til doktormannen.
Der fikk han sprøyte så han sovna også sydde de han sammen igjen.
Nå ser han litt dum ut....ser ut som han går rundt med en lampeskjerm på hodet tjhi....
Men jeg synes synd på han og håper han blir fort frisk igjen.
Han og Victor er i alle fall venner nå så vi slipper all denne kranglinga hele tiden.
Jeg er venner med alle jeg, synes krangling er kjempedumt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar